logo naglowek

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie.
Materiał opracowany przez Lokalną Grupę Działania Stowarzyszenie Korona Północnego Krakowa.
Instytucja Zarządzająca PROW 20140 - Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Strona www.koronakrakowa.pl współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania "Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji" Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.
Operacja mająca na celu sprawne wdrażanie LSR w tym realizację Planu Komunikacji, współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania: "Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER" Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Przewidywane wyniki operacji: Wdrożona LSR, zrealizowany Plan Komunikacji.

Spotkania dotyczące Marki Lokalnej "Spichlerz Koronny"

W dniach 27.03.2019r. oraz 02.04.2019r. w Michałowicach oraz w Wawrzeńczycach zorganizowane zostały spotkania informacyjne dotyczące projektu pt. "Spichlerz Koronny"- wdrożenie oraz promocja Marki Lokalnej LGD.

Spotkania zainaugurowały realizację projektu własnego LGD, w ramach którego chcemy pod wspólną Marką „Spichlerz Koronny” promować produkty i usługi lokalne, które są świadczone w oparciu i z wykorzystaniem lokalnych zasobów.

W dzisiejszych czasach posiadanie Znaku Marki Lokalnej przez przedsiębiorstwo ma wymiar nie tylko prestiżowy, ale jest także narzędziem marketingowym oraz sposobem na wyróżnienie się wśród konkurencji. Klienci szukają lokalnych produktów i usług dobrej jakości, a funkcjonująca
i wypromowana Marka Lokalna pozwala im dotrzeć do sprawdzonych i wyróżniających się produktów czy też miejsc. Marka „Spichlerz Koronny” ma na celu wyróżnienie produktów i usług o najwyższej jakości, wartościowych z punktu widzenia rozwoju obszaru LGD.

Na zorganizowanych spotkaniach uczestnicy dowiedzieli się o założeniach projektu własnego. Pani Olga Galek z Fundacji Miejsc i Ludzi Aktywnych MILA- ekspert z zakresu tworzenia marek lokalnych na przykładach krajowych i europejskich pokazał czym jest marka lokalna, jakie są wymierne korzyści wizerunkowe oraz finansowe posiadania statusu Użytkownika Marki oraz jak wygląda procedura ubiegania się o nadanie Znaku Marki.

Wśród podmiotów, z którymi chcielibyśmy podjąć współpracę i zachęcić do ubiegania się o Znak Marki „Spichlerz Koronny” są:

- producenci lokalnej żywności- firmy oraz osoby prywatne, w tym rolnicy (np.  piekarnie, cukiernie, masarnie, pasieki, lokalni producenci przetworów, sklepy typu delikatesy itp.)

- podmioty świadczące usługi głównie w branży hotelarsko- gastronomicznej oraz posiadające ofertę spędzania wolnego czasu (w tym agroturystyka)

- producenci rękodzieła

Projekt dopiero ruszył, zachęcamy do zgłębiania tematu, a wszystkich zainteresowanych tą tematyką do kontaktu z naszym Biurem, w którym  będzie można zasięgnąć wszystkich niezbędnych informacji.

Sonda dotycząca doradztwa

Ocena satysfakcji z miejsca zamieszkania

sonda2

Język strony

enfrdeitptrues

Działaj Lokalnie

logo dzialajlokalnie

Kanał YouTube

Archiwalna strona WWW

Polecamy

baner
baner

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

  
EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk